fbpx
(0)

PROMOCJE

Zwroty i reklamacje

 

ul. Warszawska 212

05-082 Latchorzew

 

wygodny parking

otwarte 7 dni w tygodniu

 

poniedziałek – piątek 11.00 – 19.00

sobota 10.00 – 16.00

niedziela 11.00 – 16.00

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań i jest niezgody z opisem lub posiada wady fabryczne, proszę zapoznać się z poniższą instrukcją reklamacyjną.

  1. Poinformuj nas, wysyłając e-mail na kontakt@luxmaterac.pl .
  2. Opisując szczegółowe powody reklamacji produktu, zaznacz również formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
  3. Prześlij produkt na adres: ul. Warszawska 212 , 05-082 Latchorzew.
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej poinformujemy Cię e-mailem o podjętej przez nas decyzji reklamacyjnej.
  5. Jeśli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie w ciągu 7 dni otrzymają Państwo zwrot poniesionych kosztów lub towar zostanie wymieniony na nowy egzemplarz w zależności od decyzji podjętej przez Państwa.
  6. Jeśli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, otrzymają Państwo informację e-mailem o podjętej decyzji wraz z uzasadnieniem.
  7. W ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@luxmaterac.pl .

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, mają Państwo prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj nas wysyłając email na kontakt@luxmaterac.pl , podając numer zamówienia oraz numer konta i adres zwrotny do wysyłki.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (do pobrania poniżej), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na podany numer konta w ciągu 7 dni od otrzymania towaru zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na niekompletną lub uszkodzoną przesyłkę, zostanie wysłany Ci email o nieprzyjęciu zwrotu produktu).
  7. W ciągu 7 dni roboczych na adres zwrotny odeślemy produkt na nasz koszt.

Formularz-rezygnacyjny-z-zakupu-towaru

Podaj numer telefonu, oddzwonimy!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Drogi Gościu!

Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

ZGADZAM SIĘ POLITYKA PRYWATNOŚCI